XIAOMI MIJIA Home Smart Mi Door Touch Electronic Lock Live Fingerprint Unlock Door Lock Push-Pull Type Black

XIAOMI MIJIA Home Smart Mi Door Touch Electronic Lock Live Fingerprint Unlock Door Lock Push-Pull Type Black
XIAOMI MIJIA Home Smart Mi Door Touch Electronic Lock Live Fingerprint Unlock Door Lock Push-Pull Type Black XIAOMI MIJIA Home Smart Mi Door Touch Electronic Lock Live Fingerprint Unlock Door Lock Push-Pull Type Black XIAOMI MIJIA Home Smart Mi Door Touch Electronic Lock Live Fingerprint Unlock Door Lock Push-Pull Type Black



Features :

Lock automatically after closing the door
6 ways to unlock
7 heavy safety status monitoring
Electromagnetic protection design, resist small black box attack
Multidimensional living fingerprint identification
Direct plug type C class lock core
 
Specification :

Product size: 400*76*25mm
Net weight: 5KG
Duration: 15 months
Tolerance temperature: -25℃ to +55
Fingerprint clicks: 100,000
Open and close: 100,000 times
Sweat resistance test: 48 hours
Salt spray test: 48 hours
Panel strength: 8000N static pressure
Motor clutch: 100,000 times
 
Package includeds :
 
1 x XiaoMi Smart lock
 
Details pictures :









XIAOMI MIJIA Home Smart Mi Door Touch Electronic Lock Live Fingerprint Unlock Door Lock Push-Pull Type Black See detail